BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 26 ianuarie 2011

Premiera!

Inainte de toate, sa va povestesc ultima patanie altfel nu pot trece mai departe!
Am reusit sa asist la o operatie chirurgicala live!
Trebuie sa recunosc ca imi cam doream acest lucru, dupa vizionarea serialului Grey's Anatomy, asa ca poate am atras cu gandul ce mi s-a intamplat, in conditiile in care pacientul am fost eu!
In afara faptului ca au trecut aproape 3 luni si inca ma recuperez..sa zicem ca pe total am invatat cate ceva din toata chestia asta.
Ce? de ex cum te simti cu adevarat cand:
ti se spune verde in fata: e posibil sa fie cancer,
crezi ca ai zilele numarate,
sau poate nu voi mai merge in 2 picioare,
sau nu imi voi mai vedea fetita cum creste,
ori linistea produsa de o simpla hartie,
hartie ce iti comunica cea mai buna veste din lume!
Esti sanatos!

Cat despre operatie, una de 5 ore apropo, am asistat la prelevarea unei grefe de piele de pe propriu-mi sold, operatiune foarte interesanta pentru mine cel putin!
Am invatat sa fac nod chirurgical!
Pobabil unul din cele mai eficiente!

In mare vreau sa nu uit, pentru ca am invatat multe despre multe!

Agonie, disperare, resemnare,interes, regret, liniste, fustrare, sanatate, refuz, bucurie, atentie,liniste, fericire!

2 comentarii:

BlodyHogan:)) spunea...

Salut, mi-am amintit de blogul vostru si am intrat sa vad daca inca mai activati. Ma surprinde foarte placut sa vad ca nu a fost doar o pasa trecatoare. Felicitari pentru activitatea sustinuta si pentru alegerile muzicale :).


Ma bucur sa citesc ca s-a terminat cu bine situatia neplacuta in care te-ai gasit, imi pare rau ca nu ti-am fost mai aproape si ma simt foarte vinovat pentru ca nici macar nu am stiut prin ce treci. Poate pe viitor ..........


Despre The Road to Hell, e incredibil cum ai gasit exact cuvintele cu care as descrie si eu grozavia asta de piesa, poate din motive usor diferite ca origine, dar totusi....
Eu as mai adauga si MASINA A TIMPULUI, pentru ca intotdeauna ma poarta spre niste vremuri de mult trecute si-mi trezeste amintiri profunde ce ma intorc intr-un trecut parca de basm, chiar daca uneori este atat de "trecut" de parca ar fi al unui alt EU.
Imi pare rau doar ca cea mai grozava varianta a acestei melodii s-a pierdut probabil pentru totdeauna.

Zaza's sis spunea...

Draga si mie imi e dor de tine!
Nu aveai de unde sa afli, plus ca acum chiar e ok, si experienta mi-a deschis putin apetitul pentru medicina!
De piesa, daa si eu o simt ca pe o "Masina a timpului ce ma transporta untr-un trecut de basm"
E una din piesele favorite numa ca cum se potrivea si in context! :*